

Finanse
i Księgowość
Poznaj zalety automatyzacji

Accounts payable
& receivable

X
Wyzwanie
Chcesz usprawnić proces rejestrowania i monitorowania statusu faktur?
Rozwiązanie
Rozwiązanie Accounts Payable umożliwia automatyzację czasochłonnych procesów związanych z rejestrowaniem i monitorowaniem statusu faktur.
Usługa umożliwia:
- Eliminację ręcznych procesów — automatyczna rejestracja faktur przy użyciu OCR eliminuje kosztowne i czasochłonne procesy ręczne i kieruje faktury do bezpiecznego magazynu elektronicznego;
- Zwiększenie efektywności i zmniejszenie kosztów zarządzania fakturami dzięki centralnemu magazynowi elektronicznemu — usługa zapewnia natychmiastowy dostęp, szybkie wyszukiwanie, pobieranie, audytowanie i archiwizowanie, a także raportowanie statusu faktur;
- Transparentność — procesy są przejrzyste, dokładne i łatwo monitorowane, a archiwizacja przebiega szybko i bezbłędnie. Integracja praw dostępu opartych na rolach, ścieżek audytowych, zarządzania wersjami oraz funkcji ewidencjonowania i wyewidencjonowywania dokumentów zwiększa poufność, zgodność z przepisami i poczucie pewności klientów;
- Sprawne nanoszenie adnotacji i dystrybucja dokumentów — dzięki cyfrowemu uwierzytelnianiu dokumenty można łatwo przenosić i opatrywać adnotacjami zgodnie z firmowym procesem autoryzacji.
Korzyści
- Podniesiesz efektywność pracy dzięki automatyzacji;
- Zaoszczędzisz pieniądze, redukując powolne i nieefektywne procesy manualne;
- Zwiększysz wydajność dzięki scentralizowanemu przechowywaniu dokumentów.
Automatyzacja i elektroniczny
obieg dokumentów

X
Wyzwanie
Możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do informacji ma kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania firmy i jej sukcesu.
Powolne i nieefektywne procesy mogą być przyczyną niezadowolenia klientów, obniżenia produktywności pracowników lub naruszenia bezpieczeństwa danych.
Rozwiązanie
Klienci mogą powierzyć nam kompleksowe wdrożenie oraz obsługę wszechstronnych platform do zarządzania procesami i przepływem pracy.
Bazujemy na sprawdzonych rozwiązaniach oferowanych przez Ricoh i innych światowych liderów rynku. Nasze usługi kierujemy zarówno do firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw jak i dużych organizacji.
Korzyści
- Zyskasz mozliwość sprawnej i szybkiej automatyzacji kluczowych procesów;
- Sfinansujesz inwestycję w przejrzystym modelu rozliczeniowym;
- Zyskasz nasze pełne wsparcie na etapie planowania, projektowania, wdrożenia oraz obsługi;
- Oferujemy doradztwo i bieżącą analizę wydajności procesów, a także kompleksową koordynację procesu wdrożenia.
Contract
management

X
Wyzwanie
Jak zapewnić wyższy poziom kontroli nad dostępem do kluczowych danych?
Rozwiązanie
Rozwiązania oferowane w ramach Ricoh Contract Management umożliwiają zapisywanie dokumentów w indeksowanych plikach i przechowywanie ich w bezpiecznych folderach dostępnych wyłącznie dla upoważnionych użytkowników.
Centralizacja przechowywania dokumentów zapewnia wyższy poziom kontroli nad dostępem do kluczowych danych, dzięki czemu kontrakty i umowy można łatwo i szybko znaleźć.
Korzyści
- Zwiększysz bezpieczeństwo;
- Wzmocnisz pozycje negocjacyjne;
- Będziesz zarządzać zmianą z większą precyzją;
- Obniżysz koszty i zwiększysz efektywność procesów;
- Poprawisz jakość relacji z klientami i dostawcami.