

Sprzedaż
i Marketing
Zyskaj dostęp do innowacyjnych narzędzi

Wirtualne biuro
i rozwiązania mobilne

X
Wyzwanie
Pracownicy w Twojej firmie potrzebują czasem dostępu do danych firmowych, kiedy są poza biurem, a jednocześnie konieczne jest zachowanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa?
Czy znasz poziom TCO dotychczas wykorzystywanych w tym zakresie technologii?
Czy wystarczająco dobrze kontrolujesz wydajność stosowanych rozwiązań?
Rozwiązanie
Oferowane przez Ricoh rozwiązania z zakresu współpracy zdalnej i elastycznych form pracy umożliwiają pracownikom sprawne wykonywanie swoich obowiązków bez problemów związanych z łącznością i dostępem do niezbędnych danych.
Korzyści
- Zabezpieczysz dostęp do poufnych danych;
- Pracownicy zwiększą swoją produktywność i zaangażowanie;
- Zwiększysz współpracę między swoimi zespołami.
Najwyższa jakość druku

X
Wyzwanie
Szukasz rozwiązań, które pozwolą Ci uzyskać najwyższą jakość druku?
Chcesz tworzyć materiały, które przyciągają wzrok i wyróżniają się na tle innych?
Rozwiązanie
Nasze systemy pozwalają na realizację wielu niestandardowych prac np. druk białym, neonowym żółtym i różowym tonerem. Pozwalają na wykorzystanie szerokiej gamy podłoży o gramaturze do 360 g/m². Można je sukcesywnie rozbudowywać o nowe moduły wykańczające.
Korzyści
- Zyskasz możliwości szybkiego druk spersonalizowanych materiałów;
- Nie musisz zlecać jednorazowo wydruku dużych nakładów materiałów;
- Zyskasz dostęp do wielu opcji wykańczania.
Automatyzacja i elektroniczny
obieg dokumentów

X
Wyzwanie
Możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do informacji ma kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania firmy i jej sukcesu.
Powolne i nieefektywne procesy mogą być przyczyną niezadowolenia klientów, obniżenia produktywności pracowników lub naruszenia bezpieczeństwa danych.
Rozwiązanie
Klienci mogą powierzyć nam kompleksowe wdrożenie oraz obsługę wszechstronnych platform do zarządzania procesami i przepływem pracy.
Bazujemy na sprawdzonych rozwiązaniach oferowanych przez Ricoh i innych światowych liderów rynku. Nasze usługi kierujemy zarówno do firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw jak i dużych organizacji.
Korzyści
- Zyskasz mozliwość sprawnej i szybkiej automatyzacji kluczowych procesów;
- Sfinansujesz inwestycję w przejrzystym modelu rozliczeniowym;
- Zyskasz nasze pełne wsparcie na etapie planowania, projektowania, wdrożenia oraz obsługi;
- Oferujemy doradztwo i bieżącą analizę wydajności procesów a także kompleksową koordynację procesu wdrożenia.
Firma 360°

X
Wyzwanie
Jak w prosty i niskokosztowy sposób wykonać wirtualny spacer po firmie?
Jak ułatwić i uatrakcyjnić relacje z wydarzeń firmowych?
Jak skrócić czas dokumentacji projektów za pomocą aparatu fotograficznego?
Rozwiązanie
Ricoh Theta to jednocześnie aparat i kamera sferyczna, dzięki której możesz:
- Robić zdjęcia sferyczne w jakości do 14 MP;
- Nagrywać filmy sferyczne w jakości 4K;
- Prowadzić relację na żywo z konferencji, imprezy firmowej lub innego wydarzenia;
- Dzięki połączeniu zdjęć i nagrań 360° z usługą EvryPlace możesz w prosty sposób przygotować atrakcyjną prezentację VR i udostępnić ją swoim klientom. Wystarczy, że klikną w przesłanego linka;
- W pełni wykorzystać komplet materiałów promocyjnych w jednym miejscu - dodaj do prezentacji zdjęcia 2D, czy dokumenty.
Korzyści
- Zrezygnuj z podwykonawców i kosztownego sprzętu – zaoszczędzisz środki finansowe i samodzielnie wykonasz wirtualny spacer po firmie;
- Zaoszczędzisz czas, dzięki prostej obsłudze aparatu – od teraz jedno kliknięcie zastąpi nawet kilkaset zdjęć;
- Zwiększysz atrakcyjność relacji z wydarzeń firmowych;
- Usprawnisz współpracę z członkami zespołu w różnych lokalizacjach;
- Ułatwisz swoim klientom zapoznanie się z Twoją firmą, usługami i produktami, a także kontakt z działem sprzedaży.
Zarządzanie dokumentami /
cyfrowe archiwum

X
Wyzwanie
Czy Twoja organizacja posiada dużą liczbę dokumentów, które wymagają cyfryzacji. Czy zdarzają się sytuacje w których ważne dokumenty ulegają zniszczeniu, trafiają w niepowołane ręce lub gubią się.
Czy pracownicy Twojej firmy tracą dużo czasu na znalezienie potrzebnego dokumentu?
Rozwiązanie
Rozwiązania Ricoh pozwalają na stworzenie bezpiecznego cyfrowego archiwum dokumentów. Dzięki nim firma będzie mogła zautomatyzować czasochłonne procesy, związane z udostępnianiem i przechowywaniem dokumentów – zamówień, faktur lub zapytań ofertowych, czy dokumentów urzędowych, kontrolować cykl życia dokumentu i zapewnić wysoki standard bezpieczeństwa danych.
Korzyści
- Poprawisz dostępność informacji;
- Zadbasz o zapewnienie wysokiego poziomu integralności danych;
- Uzyskasz najwyższy poziom bezpieczeństwa poufnych danych.
Najem krótkoterminowy

X
Wyzwanie
Zdarza się, że liczba zamówień przekracza możliwości urządzeń drukujących w Twojej firmie?
Szukasz tymczasowego rozwiązania w związku z organizowaną konferencją lub innym wydarzeniem?
Czy jednorazowy zakup całej maszyny na pewno jest najlepszym rozwiązaniem?
Rozwiązanie
Dla klientów, którzy nie mają stałej potrzeby posiadania urządzeń drukujących, przygotowaliśmy usługę najmu krótkoterminowego. W jej ramach dostarczamy urządzenia spełniające wysokie standardy związane z efektywnością i jakością druku. Sprzęt może być wynajęty na kilka dni, tygodni lub miesięcy.
Usługa najmu krótkoterminowego to rozwiązanie, które sprawdzi się podczas:
- Konferencji, targów, wystaw, festiwali;
- Realizacji krótkoterminowych projektów;
- Tworzeniu tymczasowych stanowisk pracy - tymczasowe biura lub projekty budowlane.
Jest to alternatywa dla długoterminowego leasingu, gdzie Ricoh oferuje nie tylko niezawodne urządzenia, ale również szybką ich dostawę i instalację.
Korzyści
- Nie musisz podpisywać długoterminowych umów;
- Możesz zoptymalizować koszty druku;
- Uzyskasz dostęp do innowacyjnych i energooszczędnych urządzeń;
- Otrzymasz kompleksowe rozwiązanie (end-to-end) z pełną obsługą serwisową.